سرهنگ محمد خوشقدم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی دامغان زیر نظر بسیج سازندگی به سه هزار و 600 نفر در قالب یک هزار و هشت خانوار مناطق محروم ارائه خدمت می کند.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در 14 روستای دهستان قهاب رستاق واقع در جنوب دامغان به ارائه خدمت مشغول هستند.
خوشقدم با اشاره به اینکه این افراد در 6 محور عمرانی، تعلیم و تربیت، بهداشتی، فرهنگی، اشتغال و کارگروه زنان و خانواده خدمت می کنند، اضافه کرد: محدوده خدمات این قرارگاه در روستاهای محروم جنوب دامغان از یزدان آباد تا سطوه و بیدستان است.
خوشقدم بیان کرد: فعالیت این افراد به مدت چهار الی پنج ساله و در راستای پیشرفت، آبادانی و پویایی روستاهای محروم انجام می شود.
وی افزود: بهسازی خانه های عالم ، بهبود وضعیت آبرسانی با ایجاد پمپ و استقرار دستگاه پمپاژ آب، برگزاری مراسم مختلف فرهنگی و آموزشی و بهسازی 11 قنات از جمله مهم ترین فعالیت های این قرارگاه است.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: پنج روحانی به منظور شرکت در فعالیت های فرهنگی، عمرانی و عقیدتی در این مناطق مستقر شدند.
به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان دارای 18 قشر، 105 پایگاه بسیج و 30 هزار بسیجی سازمان یافته است، این شهرستان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.