به گزارش ایرنا، سیما رجبی عصر یکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری اختتامیه اولین هفته قرآن و عترت در استان به خبرنگاران در سمنان، گفت: اولین هفته قرآن و عترت استان در 16 رشته مختلف فرهنگی و هنری، با مشارکت شهرستان ها، انجمن ها و موسسه های فرهنگی هنری استان در حال برگزاری است.
وی به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری اشاره داشت و افزود: ارسال بیش از یکهزار اثر با موضوع قرآن و عترت به اولین هفته قرآن و عترت در استان نشان دهنده توسعه، عمق و ارتباط عمیق ارزش های انقلاب اسلامی در بین آحاد اقشار جامعه است.
معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت در سه گالری مجتمع فرهنگی کومش از 22 دی آغاز به کار می کند، گفت: توسعه فعالیت های قرآنی از برکات و دستاوردهای باارزش انقلاب اسلامی است.
وی خاطر نشان کرد: سرود، تواشیح و ابتهال، خوشنویسی، تئاتر خیابانی، پوستر، نقاشی، عکس، داستان کوتاه، آثار مکتوب و پایان نامه، رسانه های دیجیتال و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، تعزیه و فیلم کوتاه از جمله رشته های اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان است.
رجبی، با تقدیر از استقبال گسترده هنرمندان استان سمنان از برنامه های مختلف هنری و فرهنگی این هفته، گفت: با توجه به ارسال گسترده آثار هنرمندان به اولین هفته قرآن وعترت در استان سمنان، نمایشگاه این آثار در سه گالری مجتمع فرهنگی هنری کومش به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، اختتامیه نمایشگاه آثار هنرمندان رشته های مختلف استان با عنوان قرآن وعترت 29 دی در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار می شود.
7356م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.