سرهنگ تقی کبیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راه های ارتباطی شاهرود به استان گلستان و محور سمنان - فیروزکوه و شهمیرزاد - فولادمحله برای امروز بارش برف گزارش شده است.
وی خاطر نشان کرد: دیگر محورهای ارتباطی و گردنه های استان سمنان به دلیل بارش باران لغزنده است و هیچگونه مسدودی از سوی پلیس راه گزارش نشده است.
فرمانده پلیس راه استان سمنان ادامه داد: رانندگان وسایل نقلیه برای تردد از محورهای کوهستانی و برف گیر استان سمنان با رعایت نکات ایمنی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان سمنان براساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، طی امروز پنجشنبه تا فردا جمعه در استان سمنان بارش باران و در نواحی سردسیر و کوهستانی، بارش برف پیش بینی می شود.
احتمال تگرگ و گاهی تندباد در برخی نقاط این استان با شدت بیشتر در نواحی جنوبی و غربی و احتمال کولاک در بخش هایی از نواحی شمالی و کوهستانی استان به ویژه از اواخر وقت پنجشنبه و جمعه پیش بینی می شود.
پلیس راه استان سمنان با 45 دوربین سرعت سنج ثابت، بر تردد خودروها در محورهای استان نظارت دارد.
واژگونی خودرو حدود 60 درصد از سوانح جاده ای استان سمنان را شامل می شود که عمده دلیل آن ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.