به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان افزود: 9 دی در تاریخ کشور تا ابد الگویی برای آیندگان و درس عبرتی برای دشمنان نظام است.
امام جمعه دامغان اضافه کرد: شکل گیری این حماسه بزرگ، تجلی حضور مردم ایران در برابر حمایت و پیروی از ولایت فقیه را نشان می دهد.
حسینیان شناخت ماهیت دشمن را از هوشیاری ملت دانست و افزود: دشمنان نظام با ایجاد فتنه داخلی، سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند اما مردم با هوشیاری خود تمام توطئه و نقشه دشمن را نقش برآب کردند.
وی تصریح کرد: باید گرامیداشت این روز بزرگ با توجه بیشتر برگزار شود تا دشمن بداند مردم ایران هرگز اجازه نخواهند داد حوادث سال 88 تکرار شود.
حسینیان ضمن گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این عالم متدین و فرزانه از یاران با وفای انقلاب اسلامی بود که اقدام هایش همواره در جهت اهداف نظام انجام گرفت.
وی افزود: خدمات شایسته این عالم در پست های مهم کشور و برکت های علمی آیت الله شاهرودی هرگز از یادها فراموش نمی شود.
به گفته حسینیان، آل سعود با کشتن غیر انسانی شیعیان، تجاوز به یمن، مقابله با جبهه مقاومت و حمایت از آمریکا و اسرائیل روز به روز چهره شیطانی خود را نمایان تر می کند.
وی گفت: خروج آمریکا از سوریه و افغانستان نشان دهنده ناکامی راهبردی این کشور است.
حسینیان به شکست داخلی آمریکا اشاره و تصریح کرد: امروز شاهدیم قدرت آمریکا افول کرده است و ترامپ با توجه به درگیری با کنگره و تعطیلی دولت، نشان داد آمریکا در داخل دچار مشکل است.
امام جمعه دامغان گفت: آمریکا امروز دستور خروج 2 هزار نیروی نظامی از 19 پایگاه سوریه و هفت هزار نیرو از افغانستان را صادر کرده است که این امر، شکست خارجی آن کشور را نشان می دهد.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.