به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر عصر یکشنبه در پنجاهمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و هشتمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان در سالن یادگار امام(ره)‌ استانداری، افزود: اعتبار 2 هزار و 720 میلیارد ریالی بخش عمران استان سمنان چندان قابل توجه نیست و مدیران دستگاه های اجرایی به دنبال منابع تامین مالی در بخش اعتبارات ملی باشند‌.
وی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 میلیارد ریال برای ترویج فرهنگ کتابخوانی، ستاد اقامه نماز کشور 40 میلیارد ریال و وزارت جهاد کشاورزی یک هزار و 200 میلیارد ریال برای اجرای طرح های مختلف فرهنگی و اقتصادی اعتبار در اختیار دارند، دستگاه های اجرایی استان با پیگیری مستمر برای به دست آوردن آن تلاش کنند.
استاندار سمنان اضافه کرد: مدیران خلاق در بخش جذب اعتبارات ملی در پایان سال جاری تشویق‌ می شوند و مدیرانی‌ که در این بخش اقدامات مطلوبی نداشته باشند براساس توقعی که مردم از استاندار سمنان دارند، باید پاسخگو باشند.
آشناگر اضافه کرد: منابع قانونی متعددی برای جذب اعتبار در استان سمنان وجود دارد و مسئولان با جدیت تمام پیگیر به دست آوردن این‌‌ منابع مهم مالی باشند.
وی تصریح کرد: کارگروهی برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان سمنان تشکیل و در کوتاه مدت روند عملیاتی شدن این طرح ها به مردم‌اطلاع رسانی شود.
استاندار سمنان گفت: پیگیری و اجرایی شدن مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید علاوه بر رضایت مردم و رئیس جمهوری از عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان، به توسعه اقتصادی در سمنان کمک می‌کند.
آشناگر اضافه کرد: کارگروه های زیرمجموعه شورای برنامه ریزی استان سمنان تشکیل شود تا با اولویت بندی طرح ها در این نشست مورد بحث قرار گیرد.
وی افزود: مسئولان با آمادگی و جدیت کامل در نشست شورای برنامه ریزی استان شرکت کنند و نسبت به موضوعات قابل بحث اطلاعات کافی داشته باشند.
استاندار سمنان گفت: 10‌ طرح کلی و اولویت دار در استان شناسایی شود تا با برنامه ریزی و تعیین هدف برای توسعه روز افزون استان سمنان گام برداریم.
به گزارش ایرنا، در این نشست حشمت الله عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، قدرت الله ابک سرپرست معاونت عمرانی استانداری و جمعی از فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.