ناصر سمانپور جمعه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به سقوط یک دستگاه پژو پارس از پل در 12 کیلومتر مانده به عباس آباد از سمت سبزوار، افزود: این حادثه ساعت 40 دقیقه بامداد جمعه رخ داده و در اثر آن یک خانم 26 ساله جان خود را از دست داده است.
وی اضافه کرد: همچنین حال سه مصدوم این حاثه که 2 تن از آنان کودک هستند، خوب است.
سلمانپور با بیان اینکه در ساعت یک و 52 دقیقه نیز در پنج کیلومتری عباس آباد از طرف میاندشت یک دستگاه 206 واژگون شد، افزود: این حادثه چهار مصدوم داشته و یک مرد 85 سال نیز فوت کرده است.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود ادامه داد: مصدومان این حوادث با چهار آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.
وی همچنین به وقوع پنج تصادف درون شهری اشاره کرد و گفت: در نتیجه این حوادث هشت تن مصدوم شدند.
به گزارش ایرنا، جاده شاهرود- میامی- سبزوار که در مسیر زائران علی بن موسی الرضا (ع)قرار گرفته یکی از پرترددترین جاده های کشور است اما در عین حال حوادث بسیاری در این مسیر رخ می دهد.
این مسیر که تا کنون کشته و زخمی های زیادی گرفته نیاز به رسیدگی بیشتر دارد.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 15پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.