به گزارش ایرنا، محمد دستورانی روز شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان پژوهشگر فرهنگی در سالن اجتماعات دبستان رفاه سمنان، گفت: راهکار تقویت روحیه پژوهشگری، آگاهی بخشی به دانش آموزان و نونهالان است.
وی ادامه داد: خودباوری، تقویت اعتماد به نفس، توسعه کشور و زایش فکری از برکات تقویت روحیه پژوهشگری در دانش آموزان است.
وی اظهار داشت: پژوهش سراها و آزمایشگاه های مدارس استان سمنان شرایط مطلوبی ندارد، اما تقویت زیر ساخت ها به منظور افزایش بهره وری و جذب دانش آموزان به انجام کارهای پژوهشی در اولویت کاری قرار دارد.
دستورانی تصریح کرد: در جامعه فرهنگ کارگروهی ضعیف است و باید با انجام کارهای پژوهشی به صورت گروهی روحیه جمعی را تقویت کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان این که پژوهش مطالعه آگاهانه با برنامه و روشمند برای دستیابی به کمال و دانایی است، اضافه کرد: تولد و حیات علم وابسته به انجام کارهای پژوهشی است و همواره باید انجام کارهای پژوهشی به منظور پیشرفت مد نظر قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، در آیین تجلیل از برگزیدگان فرهنگی، از 25 نفر از برگزیدگان در بخش های مختلف هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی، دومین جشنواه تحلیل محتوای درسی، بیست و یکمین جشنواره اقدام پژوهی و جشنواره پژوهشگران برتر تجلیل شد.
به پاس ارج نهادن به کار و تلاش پژوهشگران در بخش های مختلف 25 تا 30 آذر هفته پژوهش نامگذاری شده است.
روز اول هفته پژوهش با عنوان پژوهش، فناوری، مدرسه و دانشگاه‌ها، روز دوم پژوهش و فناوری، روز سوم پژوهش، فناوری و چالش‌های ملی، روز چهارم پژوهش، فناوری، علوم انسانی و هنر و مسئولیت‌های اجتماعی همچنین روز پنجم هفته پژوهش روز پژوهش، فناوری و تعاملات بین‌المللی نام گذاشته شده است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.