به گزارش ایرنا، مجتمع پدر در آیین تجلیل از خیران خوشنام شهرستان دامغان، مرحوم غلامحسین مرشدی و مرحومه صدیقه ناظمیان به موسسه خیریه فرهنگی و مذهبی 14 معصوم (ع) دامغان اهدا شد.
سند این مجموعه به منظور نگهداری از کودکان بی سرپرست توسط ورثه مرحوم مرشدی به موسسه واگذار شد.
فرماندار دامغان در این آیین ضمن تجلیل از نیت خیرخواهانه خیران دامغان گفت: ظرفیت بالای شهرستان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی ناشی از حضور ارزشمند خیران در این شهرستان است.
علی اصغر مجد به پشتیبانی خیران اشاره کرد و گفت: مشارکت خیران همواره دولت را در اجرای برنامه های گوناگون کمک می کند و توجه و عنایت خیران سبب رفع مشکلات اجتماعی است.
وی افزود: اقدام ها و توجه خیران به گونه ای است که آثار ارزشمند آن ها تا ابد باقی است.
فرماندار دامغان تصریح کرد: مشارکت خیران آثار ماندگاری در رفع آسیب های اجتماعی و معضل های فرهنگی جامعه دارد.
مدیر عامل موسسه 14 معصوم (ع) دامغان نیز گفت: این موسسه دارای هشت زیر مجموعه، 56 نیروی انسانی دائمی و 22 نیروی انسانی پاره وقت است.
مصطفی امینیان تصریح کرد: در حال حاضر این موسسه دارای 2 مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست، تنها درمانگاه خیریه شهرستان، سالن پذیرایی ، هیات چهارده معصوم، صندوق قرض الحسنه، مهدکودک و پیش دبستانی و چهار زائرسرا در مشهد مقدس است.
وی افزود: مجتمع پدر در حال حاضر با نگهداری از 45 دختر بی سرپرست اداره می شود که در ابتدا 88 دختر از سازمان بهزیستی تحویل گرفته شد.
وی افزود: تا کنون 17 دختر از این موسسه به خانه بخت رفتند.
وی تصریح کرد: مجموعه پدر با یک هزار و 200 متر زیربنا برای نگهداری فرزندان بی سرپرست توسط فرزندان خیر نام آشنا به موسسه واگذار شد.
مدیر عامل موسسه 14 معصوم (ع)دامغان گفت: خوشبختانه با واگذاری این مجموعه هشت واحدی، مشکلات نگهداری کودکان در واحدهای استیجاری به پایان رسید.
استان سمنان دارای هشت مرکز نگهداری از فرزندان بی سرپرست است که همه این مراکز توسط خیران اداره می شود.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.