به گزارش ایرنا، فردا ورزشگاه تختی شاهرود ساعت 9 میعادگاه افرادی است که برای استقبال از حجت الاسلام والمسلمین روحانی، رئیس جمهوری منتخب مردم ایران گرد هم می آیند. با وجود اعلام اقشار گوناگون همچون ورزشکاران، هنرمندان، اهالی علم وادب، اصناف و بازاریان، بسیجیان و گروه های مختلف مردمی، امامان جمعه نیز بر اهمیت استقبال باشکوه از مقام نخست اجرایی کشور و نماد مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی تأکید دارند.
امام جمعه ی شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه حضور مردم و همراهی آنان در طول 40 سال گذشته همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده و ناامیدی برای آنان به ارمغان آورده، افزود: وحدت یکی از مشخصه های مسلمانان است و این ویژگی در بین ملت ایران و در سطوح مختلف شهرستانی، استانی، ملی و بین المللی دیده می شود.
حجت الاسلام عباس امینی با بیان اینکه دشمنان وحدت میان مردم و مسوولان نظام اسلامی را نشانه گرفته اند، تصریح کرد: تجربه ی چندین ساله ی انقلاب اسلامی نشان داده هر کجا که استکبار جهانی برای رویارویی با ملت ایران پیش قدم شد، پاسخ کوبنده ی مردم اجازه ی ادامه ی کار را به آنان نداده است.
وی با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی و تحمل رنج های معیشتی مردم غیر قابل انکار است، ابراز داشت: با این حال اکنون و در میان هجمه های رسانه ای دشمن برای ایجاد شکاف در میان مردم و مسوولان، استقبال باشکوه از رئیس جمهوری یکی از بزنگاه هایی است که می تواند به دنیا ثابت کند نظام جمهوری اسلامی هنوز مانند 40 سال پیش از پشتوانه ی مردمی برخوردار است.
امینی از مطالبات مردم شاهرود هم یاد کرد و گفت: توجه به زیرساخت های فرهنگی باید در اولویت مسوولان قرار گیرد و در این میان ضروری است به مقوله ی نماز نگاهی ویژه داشت.
به گفته امینی، تکمیل مصلی شاهرود علاوه بر ایجاد جایگاهی شایسته ی نمازگزاران جمعه، می تواند بسیاری از نیازهای فرهنگی شهرستان را نیز پاسخ دهد.
وی اضافه کرد: تأمین آب و فراهم کردن زمینه برای حضور سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی مطالبه ی به حق مردم شاهرود است که باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه ی میامی هم با بیان اینکه پس از شکست در جنگ نظامی، جنگ اقتصادی دستاویز جدید دشمن برای به زانو درآوردن ملت ایران شده، افزود: مردم مومن و ولایتمدار در این مدت با از خود گذشتگی هزینه های سنگینی برای سرپا نگه داشتن این نظام پرداخت کردند اما هیچ گاه جلوی استکبار سر فرو نیاوردند.
حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور با تأکید بر ایستادگی مردم این خطه پشت سر ولایت فقیه و پیروی از خط ایشان، یادآور شد: حضور در صحنه ی استقبال از رئیس جمهوری مهر تأییدی بر مشروعیت مردم سالاری دینی نظام اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه استقبال باشکوه نشان دهنده ی مهمان نوازی مردم این دیار است، تصریح کرد: فردا بار دیگر وحدت و همدلی مردم ایران از قشرهای گوناگون در برابر چشم جهانیان به نمایش در می آید و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات مردم این منطقه افزوده می شود.
امام جمعه ی میامی همچنین به خواسته های مردم این شهرستان نیز اشاره ای داشت و گفت: کمبودهایی از نظر زیرساختی، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شهرستان نوپای میامی وجود دارد که امید است در این سفر برای رفع بخشی از مشکلات شرق استان چاره ای اندیشیده شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای دولت نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.