محمد حسین فاضلی چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه ورزش دارت کشور رو به پیشرفت است، اضافه کرد: با این حال افزایش قیمت ارز خرید تجهیزات دارت را با مشکل روبرو کرده که در صورت تولید در داخل کشور، این نگرانی ورزشکاران برطرف می شود.
وی با تأکید بر اینکه برگزاری مسابقات، اردوها و اعزام تیم ها به خارج از کشور نیازمند کمک بیشتری از سوی حامیان مالی است، تصریح کرد: 14 اردوی تدارکاتی برای تیم ملی جوانان به منظور شرکت در مسابقات سال آینده در کشور رومانی برگزار شده و باید تا آن زمان دستکم 12 اردوی دیگر نیز برگزار شود.
فاضلی ادامه داد: در این اردوها تاکنون 6 پسر و چهار دختر برای تیم ملی انتخاب شده اند که 2 تن از بانوان، مهشاد و عسل عوض زاده از استان سمنان هستند.
وی با بیان اینکه سال گذشته نیز در رده جوانان، تیم دوبل دختران کشور برای نخستین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد، افزود: در رقابت های انفرادی هم دنیز هشتبران به نشان طلا دست یافته بود.
دبیر انجمن دارت کشور از برگزاری دومین مرحله از مسابقات آزاد کشوری در 15 و 16 آذر به میزبانی اصفهان خبر داد و گفت: 2 روز پیش از این رقابت ها اردوی تیم ملی هم در اصفهان برگزار خواهد شد و تیم ملی جوانان در مسابقات بزرگسالان شرکت می کنند.
به گزارش ایرنا، مسابقات دارت قهرمانی بانوان کارگر کشور روز سه شنبه با حضور هفت تیم از استان های سمنان، خراسان های رضوی و جنوبی، کرمان، تهران و چهار محال و بختیاری برگزار شد. رقابت های آقایان در روز پنجشنبه برگزار می شود.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.