به گزارش ایرنا، شهردار شاهرود در آیینی با حضور مسوولان شهری، در شهرک پردیس این شهر، توسعه فضای سبز و ایجاد هرچه بیشتر فضاهای تفریحی را خدمتی ضروری و مورد انتظار مردم خواند و گفت: شهرداری شاهرود در تلاش است خدمات خود را در زمانی کوتاه تر و به صورتی شایسته تر به مردم تقدیم کند.
محسن احمدی با تاکید بر اینکه در تغییر فرهنگ کار باید این روحیه را به کارکنان منتقل کنیم که برای خدمتگزاری خود را محدود به زمان نکنند، ابراز داشت: امروز کشور نیازمند فعالیتی جهادگونه است و با کار عادی نمی توان در شرایط کنونی اتفاق خوبی رقم زد.
وی افزود: در یک سال گذشته فعالیت شهرداری در هیچ یک از ایام تعطیل متوقف نشده و کارکنان واحدهای گوناگون علاوه بر کار شبانه روزی، هیچ جمعه ای را تعطیل نبوده اند.
** شهرک های فدک و کوثر هنوز به شهرداری تحویل نشده است
شهردار شاهرود، برای چندمین بار در یک سال گذشته با اشاره به تحویل نگرفتن شهرک های فدک و پردیس، تصریح کرد: برای پیگیری این موضوع نشست های گوناگونی در شهرداری و نیز استانداری سمنان تشکیل شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.
احمدی با بیان اینکه مردم حق شهروندی داشته و به دعوت مسوولان در آن منطقه ساکن شده اند، اضافه کرد: شهرداری می تواند برای تحویل گرفتن این شهرک ها اصراری نداشته باشد، چرا که پس از تحویل، حجم زیادی از کار به سویش سرازیر می شود، اما با این حال در قبال این مردم مسوولیتی بر گردن ماست که باید انجام شود.
وی همچنین بر وجود توسعه عدالت محور در شهرداری شاهرود تأکید کرد و گفت: در یک سال گذشته هیچ یک از فعالیت ها به نقاط خاصی در شهر محدود نشده و حتی در شهرک های کوثر و فدک خدماتی همچون نظافت، خدمات رفت و آمد، لکه گیری، درخت کاری و گل کاری انجام شده است.
به گزارش ایرنا، در این آیین عملیات اجرایی ساخت بوستان شهرک پردیس به مساحت هفت هزار و 700 متر مربع، شهرک فدک با مساحت 20 هزار متر مربع و شهرک رجایی با مساحت 2 هزار و 600 متر مربع آغاز شد.
شهرک خیرساز کوثر 224 واحد و شهرک فدک که در قالب مسکن مهر احداث شده 500 واحد مسکونی دارد.
شاهرود با 160 هزار نفر جمعیت و سه هزار و 500 هکتار مساحت، در حاشیه شمالی دشت کویر و در دامنه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز با ارتفاعی معادل 1380 متر از سطح دریا در شمال شرقی استان سمنان واقع است .
7359/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.