به گزارش ایرنا، احمد خرم شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری که با حضور جمعی از فعالان سیاسی در فرمانداری ویژه شاهرود برگزار شد، افزود: تمامی نیازمندی های شهرستان با ترتیب اولویت و آمار و ارقام از ماه گذشته تهیه شده ، از امروز نشست های کارشناسی برای بررسی این موارد در نهاد ریاست جمهوری انجام می شود.
وی با بیان اینکه به دلیل دیدار مردمی رئیس جمهوری در شاهرود، فرماندار این شهرستان در نشست های نهاد ریاست جمهوری حضور دارد، اضافه کرد: در این سفر تعدادی از طرح های پیشین که تکمیل شده به بهره برداری رسیده و تعدادی طرح کوچک نیز برای اجرا مطرح می شود.
معاون فرماندار شاهرود با اشاره به تصویب این طرح ها در کارگروه توسعه استان سمنان و سپس اعلام طرح های مصوب از زبان رئیس جمهوری در دیدار مردمی، یادآور شد: در هر شهرستان یک وزیر معین برای افتتاح طرح ها حضور می یابد و در شاهرود به احتمال زیاد وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بهره برداری ویدئوکنفرانسی از طرح توسعه فولاد حاضر می شود.
خرم به اقدامات انجام شده توسط معاونان فرماندار و بخشداران شاهرود در ستاد استقبال از ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: حدود 90 درصد از کارهای اجرایی این ستاد آغاز شده و علاوه بر برگزاری نشست های گوناگون با فعالان تشکل های سیاسی و اجتماعی، در نشست روز چهارشنبه نیز از نظرات موثران شهرستان پیرامون این سفر استفاده می شود.
وی اضافه کرد: تبلیغات محیطی 72 ساعت پیش از حضور رئیس جمهوری انجام شده و در ورزشگاه تختی نیز سرود هزار نفره دانش آموزی خوانده خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از فعالان و کنشگران سیاسی شهرستان به بیان نظرات خود پرداختند. تلاش برای میزبانی شایسته از فرزند برومند استان و مقام نخست اجرایی کشور از مهم ترین موارد مطرح شده بود.
رئیس جمهوری نیمه نخست آذر برای دیدار با مردم شاهرود و حضور در اجلاس سراسری نماز عازم زادگاه خود استان سمنان می شود.
شهرستان شاهرود با 53هزار کیلومتر مربع بیش از نیم مساحت استان سمنان و با 240 هزارتن جمعیت بالغ بر یک سوم جمعیت این استان را دارد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.