به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حمید عبدالهیان در خطبه های این هفته جمعه که در مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد، با بیان این که آقای روحانی دیدار عمومی با مردم خواهند داشت، ادامه داد: رسیدگی به مشکلات این منطقه مانند اشتغال، خشکسالی و نیز وضعیت کشاورزی و باغداری از مهمترین خواسته های مردم است.
خطیب موقت جمعه شاهرود افزود: تعیین مرز هوایی فرودگاه شاهرود از دیگر خواسته های مردم است ، با انجام این کار صنعت گردشگری و صادرات محصولات کشاورزی، باغی و معدنی شرق سمنان افزایش یافته و موجب توسعه بیشتر می شود.
حجت الاسلام عبدالهیان به سالروز میلاد پیامبر رحمت (ص) هم اشاره و با تشریح بخشی از زندگی آن حضرت گفت: در شرایط کنونی که با تحریم های سخت دشمنان و هجوم رسانه ای آن ها مواجه هستیم باید برای مقابله از رفتار آن حضرت الگوبرداری کنیم.
وی با بیان این که کینه دشمنان مردم ایران پایان یافنتی نیست، افزود: استثمار و ستم دولت هایی مانند انگلیس و آمریکا هیچگاه از حافظه مردم ایران پاک نخواهد شد.
وی تکیه به توان داخلی را راه برون رفت از مشکلات خواند و گفت: مقاومت در برابر دشمنان یکی از درس های بزرگ پیامبر اسلام (ص) است.
امام جمعه موقت شاهرود به تاثیر انقلاب اسلامی بر مستضعفان جهان هم اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با تمام ادعاهایش در برابر گروه حماس تسلیم شد، فلسطینی ها با الگو برداری از مردم ایران راه نجات خود را در مقاومت دیدند.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.