به گزارش ایرنا، علیمحمد مویدی زاده روز پنجشنبه در کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: بیشتر کالاهای قاچاق کشف شده در شهرستان سرخه شامل احشام، سوخت و مواد دخانی است.
وی با بیان این که میزان کشف کالای قاچاق در شهرستان سرخه در 6 ماه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته 34 درصد کاهش یافته است گفت: یکی از کشف های مهم کالای قاچاق در این شهرستان نهاده های دامی است که کنترل و نظارت های قابل توجهی در این بخش انجام می شود.
مویدی زاده اضافه کرد: در نیمه نخست سال جاری 42 تن فرآورده نهاده های دامی در شهرستان سرخه کشف شد که نظارت و پیگیری برای جلوگیری از قاچاق کالاهای از این دست با جدیت در این شهرستان درحال انجام است.
وی اضافه کرد: طرح سامانه جامع انبارها در شهرستان سرخه در سال 96 به خوبی انجام شده است و در 6 ماه نخست سال جاری 71 خودرو حامل کالای قاچاق در این شهرستان توقیف شد.
فرماندار سرخه گفت: در این مدت 45 نفر به دلیل حمل کالای قاچاق در این شهرستان دستگیر شدند و نظارت ها مانند ماه های گذشته تا پایان سال جاری در این منطقه تشدید می شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان و فرمانداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان حضور داشتند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.