به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالله حسنی روز سه شنبه در دیدار اعضای کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان سمنان با امام جمعه سمنان گفت: کشف کالای قاچاق در سه ماه ابتدایی 96 با تشکیل 234 فقره پرونده به ارزش سه ملیارد و 600 میلیون تومان رسید.
وی گفت: در سال 95 کشف قاچاق در استان سمنان در قالب 701 فقره پرونده به ارزش 12 میلیارد و 300 میلیون تومان بود که نسبت به سال قبل از آن 71 درصد رشد داشته است.
وی خاطر نشان کرد: بیشترین میزان کالاهای قاچاق در استان سمنان در بررسی های انجام شده در ایست های کنترل و بازرسی نیروی انتظامی به ویژه در محور اصلی تردد استان کشف شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تصرح کرد: در سال گذشته هفت نشست کارگروه مبارزه با مواد مخدر در استان با 51 مصوبه، اجرای 6 مرحله کلاس های آموزشی و 670 مورد کنترل ایست و بازرسی انجام شد و در سال 96 تا کنون 163 مرحله طرح ایست بازرسی و کنترل به اجرا در آمده است.
در این نشست آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، محمدرضا خباز استاندار سمنان، محمود قنبری معاون استانداری، حسن اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و جمعی از اعضای کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان سمنان حضور داشتند که به بیان عملکرد ها دستگاه های خود در سال گذشته و جاری پرداختند.
6103/7344 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.