به گزارش ایرنا، سردار مهدی روحانی روز شنبه در آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل و اجرای مانور به مناسبت گرامیداشت این هفته در هنرستان دخترانه معلم سمنان افزود: پدافند غیرعامل یا پیشگیری از تهدیدها جامعه را در برابر تمامی حوادث و نیز توطئه های دشمنان مصون نگه می دارد.
وی تحقق پدافند غیرعامل در کشور را مستلزم آموزش دانست و بیان کرد: افراد جامعه باید برای چگونگی برخورد در برابر آسیب ها و تهدید های احتمالی به امر آموزش و یادگیری توجه داشته باشند.
روحانی با اشاره به ضرورت نهادینه سازی پدافند غیرعامل در جامعه تصریح کرد: فرهنگ سازی و آموزش به منظور خنثی سازی تهدید های دشمنان به ویژه در قشر جوان باید نهادینه شود.
وی ادامه داد: افراد جامعه به ویژه دانش آموزان باید از مبانی و مباحثی که برای آن ها آسیب آفرین است، پرهیز کنند.
روحانی تاکید کرد: قبل از هر تهدید و حادثه ای باید به وقوع و چگونگی برخورد با آن به منظور کاهش و جلوگیری از آسیب ها و خسارت ها توجه داشت.
جانشین پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور یادآور شد: مصون سازی در تمامی جهت های زندگی و محیط اطراف برای افراد اعم از زنان و مردان در جامعه امری واجب است.
به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل (هشتم تا چهاردهم آبان ماه) آیینی روز شنبه با حضور احمد همتی رئیس مجمع نمایندگان استان، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری و ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری و جمعی از مسوولان شهرستانی در سمنان برگزار شد.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.