قدرت الله ابک روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای استمرار پروازها باید سازمان هواپیمایی کشور همکاری ویژه ای با فرودگاه سمنان داشته باشد، اگرچه این همکاری ها در ماه های گذشته بسیار مطلوب و مثبت بوده است.
وی خاطر نشان کرد: برنامه فعالیت فرودگاه سمنان تنها با انجام یک پرواز داخلی به پایان نمی رسد و برای توسعه روزافزون در ناوگان هوایی مرکز استان باید تعامل ها نهادهای اجرایی مستمر باشد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان تصریح کرد: تمامی نهادهای اجرایی که در راه اندازی فرودگاه مرکز استان نقش داشته اند باید تا رسیدن به چشم اندازهای نهایی به اقدام های موثر خود ادامه دهند.
ابک تصریح کرد: راه اندازی مرز هوایی برای فرودگاه شاهرود از دیگر اقدام های موثر برای توسعه و افزایش اشتغال در استان سمنان است.
وی گفت: توسعه ناوگان هوایی در کنار ناوگان ریلی و جاده ای زنجیره زیرساخت توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در استان سمنان را هموارتر می کند و آحاد مردم قدردان زحمات دولت تدبیر و امید در راه اندازی فرودگاه مرکز استان هستند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: حمایت سازمان های مردم نهاد برای استمرار پروازهای داخلی مسافربری در مرکز استان اجتناب ناپذیر است و برقراری پروازهای پایدار در این فرودگاه، نیازمند همدلی آحاد مردم و مسئولان است.
فرودگاه مرکز استان سمنان در 10 کیلومتری جاده سمنان - مشهد واقع شده است و سابقه تاسیس آن به سال 1355 بر می گردد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.