مهدی نوروزی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: عملیات احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان شاهرود در سال 1388 با پیمانکاری اداره کل مسکن و شهرسازی آغاز شد و براساس پیش بینی ها این ساختمان در دهه فجر امسال بهره برداری می شود.
نوروزی با بیان اینکه، در سالهایی که عملیات ساخت این طرح در حال انجام بود، تجهیزات فنی ساختمان پزشکی قانونی شاهرود خریداری شده است، گفت: در کمتر از یکماه آینده عملیات تجهیز این ساختمان انجام می شود.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان تصریح کرد: ساخت ساختمان پزشکی قانونی یکی از نیازهای اساسی مردم شاهرود است که در چند سال گذشته به دلیل نبود این ساختمان، کارهای مربوط به این نهاد در بیمارستانی در شرق استان انجام می شد.
نوروزی اضافه کرد: اکنون بخش قابل توجهی از پرونده های مربوط به پزشکی قانونی شاهرود و میامی به مرکز استان سمنان ارسال می شود که با راه اندازی این طرح مهم، این مشکل در کوتاه مدت برطرف می شود.
اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان با وجود توسعه زیرساختی در برخی بخش ها مانند آزمایشگاه های تخصصی، 70 درصد پست های سازمانی فاقد نیروی انسانی دارد و با 30 درصد ظرفیت در حال ارائه خدمت است.
تکمیل کادر نیروی انسانی، تکمیل برخی طرح های عمرانی مانند ساختمان پزشکی قانونی شاهرود و سالن تشریح برخی شهرستانها، مهمترین نیاز پزشکی قانونی استان سمنان است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.