به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، با بیان اینکه آل سعود باور نمی کنند تشیع به قدرتی جهانی تبدیل شود، تصریح کرد: پیاده روی ایرانیان از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه، میزبانی عراقی ها از زائران و نمایش قدرت اسلام از مهم ترین جلوه های این آیین معنوی است.
رییس عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا با اشاره به آشکار شدن توطئه عربستان در جریان قتل خاشقچی، ابراز داشت: در این ماجرا امکان تسویه حساب و معامله وجود دارد چرا که آمریکایی‌ها مبلغی به ترک ها پیشنهاد دادند اما آن ها نپذیرفتند زیرا اهداف بالاتری را دنبال می کنند و در موضوع اخوان المسلمین بشدت با عربستان مشکل دارند.
خطیب موقت جمعه شاهرود با بیان اینکه اگر خبرنگار قربانی متمایل به غرب باشد همه امکانات برای او بکار گرفته می شود اما هیچ اهمیتی برای مردم مظلوم یمن قائل نیستند، افزود: قتل این خبرنگار با هماهنگی آمریکا انجام شده زیرا از اسرار بسیار زیادی مطلع بوده و دنبال سر به نیست کردن او بودند.
سعیدی ادامه داد: ایران مقتدر، مستقل بر روی پای خود ایستاده اما عربستان در اوج ذلت نمی تواند بدون هماهنگی با آمریکا قدمی بردارد.
وی همچنین به تمدید تحریم ها اشاره ای داشت و گفت: نباید از این تحریم ها نگران بود زیرا امروز ایران با دیگر کشورها در ارتباط است و امکان محاصره اقتصادی وجود ندارد.
سعیدی افزود: در شرایطی که ما به دنبال حقیقت بودیم دشمن با برنامه ریزی و توطئه به دنبال عملیات روانی و فشارهای اقتصادی بود.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.