علی آقا یحیایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امدادگران هلال احمر سمنان در 122 حادثه حضور یافتند که 34 مورد عملیات جاده ای، 72 مورد امداد رسانی حضوری، هفت مورد امداد رسانی شهری و بقیه از نوع حوادث سیل، آب گرفتگی، کارگاهی و صنعتی بود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآورشد: در 18مورد حادثه جاده ای در محورهای مواصلاتی استان، به 31 نفر از هموطنان امداد رسانی شد که 27 نفر به مراکز درمانی منتقل و چهار نفر سرپایی توسط امدادگران درمان شدند.
یحیایی بیان کرد: در مهر ماه تعداد 242 نفر از سوی هلال احمر در نقاط مختلف استان سمنان به علت حوادث اسکان یافتند.
به گفته یحیایی در عملیات امدادی هلال احمر سمنان، 140 تیم عملیاتی با نیرو برای امداد و نجات به مسافران این استان خدمات رسانی کردند.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با اشاره به 6 مورد عملیات رها سازی در سوانح جاده ای از سوی امدادگران افزود: هموطنان در سفرها نکات ایمنی را رعایت کنند و تجهیزات و وسایل مورد نیاز را به همراه داشته باشند.
هموطنان گرفتار در حوادث مختلف می توانند از طریق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات این نهاد امدادی بهره مند شوند.
بیش از 600 کیلومتر از مسیر اصلی شرقی - غربی کشور از استان سمنان می گذرد و واژگونی خودرو یکی از چالش های این محور ارتباطی پرتردد کشور است.
سالانه دستکم 15 میلیون مسافر و گردشگر در محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.