به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحسین صالح روز دوشنبه در آیین معرفی رئیس سازمان قضایی سمنان در سالن همایش اداره کل بازرسی استان، افزود: برخورد قضایی با مفسدان اقتصادی آثار بسیار مثبت اجتماعی در کشور داشته است و با این اقدام نگاه مثبت مردم به نظام تقویت شد.
معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور اضافه کرد: نهاد قضایی برای افزایش کمال مردم در جامعه گام برمی دارد و باید با اتخاذ برنامه های راهبردی، تعیین مجازات ها به اعتبار و حیثیت این مجموعه آسیب نزند.
صالح تصریح کرد: اکنون شبکه های اجتماعی آثار بسیار مخربی به جامعه اسلامی ایران وارد کرده است که باید کاربران مواظب باشند هر مطلبی را در اختیار دیگران قرار ندهند و به اشتراک نگذارند.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی سازمان قضایی نیروی مسلح خدمات رسانی به زیرمجموعه است و در اجرای رویه قضایی در بین کارکنان نیروهای مسلح نباید افراط کرد.
صالح ادامه داد: نیروهای مسلح، امین مردم برای رفع مشکلات اجتماعی هستند و سازمان قضایی با اقتدار برای آموزش نیروهای خدمتگزار خود در تلاش است.
معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور گفت: برای حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی باید شان و جایگاه نیروهای مسلح حفظ شود و تذکر و نظارت 2رکن اساسی برای جلوگیری از ایجاد فساد در این نهاد ارزشی است.
به گزارش ایرنا، در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی استان سمنان جمعی از مدیران ارشد نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی استان سمنان حضور داشتند.
در این آیین، رحیم یونسی زرینی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان معرفی و از تلاش های محمدرضا صفریان در این مقام قدرانی شد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.