*** مهم ترین مولفه پیروزی مردم ایران اطاعت از ولی فقیه است
امام جمعه میامی بااشاره به سخنان راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع اقتداربسیجیان گفت: مهمترین مولفه شکست ناپذیری مردم ایران پشتیبانی از ولایت فقیه و حضور پرشور در عرصه های مختلف است .
حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور افزود: نیاز امروز کشور اتحاد و همدلی بویژه بین نیروهای مومن و انقلابی و اعتماد به جوانان است .
صفائی پور باگرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: ایجاد نظم و ارتقای امنیت و اقتدار نظام همراه با مهربانی و حفظ کرامت مردم از وظایف این دستگاه است.
خطیب جمعه میامی امنیت کشور را مرهون زحمات نیروهای مسلح دانست واظهارداشت: نیروهای مسلح با حضور خود درعرصه های مختلف موجب قوت قلب مردم هستند و رضایت فرماندهی کل قوا از افتخارات آنهاست .
صفایی پوربااشاره به روز دامپزشک گفت: مهمترین عامل اقتصاد کشور کشاورزی ودامپروریست .
خطیب جمعه میامی بااشاره به روز جهانی کودک تصریح کرد: همه بایدمراقب کودکان باشیم ، یکی از شاخصه های تربیت روزی حلال است ، خانواده و مدرسه هم دورکن اساسی برای تربیت آنهاست .
***
حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی جیرانی امام جمعه موقت دامغان هم در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: ملت ایران همچون گذشته با اقتدار و صلابت تحریم های آمریکا را درهم می شکند.
وی تصریح کرد: در سال های پس از پیروزی انقلاب، آمریکا شکست های زیادی از ایران خورده است ،در تحریم ها و جنگ اقتصادی نیز با وحدت مردم شکست خواهد خورد .
وی به مشکلات موجود در عرصه اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: تحریم موضوع جدیدی نیست ، آمریکا 40 سال است که با تحریم های خود ایران را تهدید می کند.
حجت الاسلام جیرانی افزود: بیشترین علت گرانی ها و مشکلات اقتصادی تحریم نیست بلکه احتکار کالاهای مورد نیاز و حرص و طمع عده ای سودجو موجب این وضعیت شده است.
خطیب جمعه دامغان همایش بزرگ خدمت را از عوامل اقتدار ایران دانست و گفت: بسیجیان سراسر کشور با حضور 100 هزار نفری قدرت مردم ایران نشان دادند.
امام جمعه موقت دامغان ضمن تبریک هفته ناجا، گفت: نیروهای ناجا برای حفظ جان، مال و ناموس مردم شبانه روز تلاش می کنند.
9856/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.