حسین سعدالدین روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: در این انبار 744 قوطی روغن جامد 4.5 و پنج کیلوگرمی در 186 کارتن احتکار شده بود .
وی با اشاره به احتکار این اقلام از اسفند 96 در این انبار، بیان کرد: ارزش روغن احتکار شده در این انبار 267 میلیون و 640 هزار ریال برآورد می شود.
سعدالدین تاکید کرد: این انبار اکنون پلمب شده است و با تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی، مالک واحد تحت تعقیب قانون قرار گرفته است.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دامغان گفت: گزارش مردمی از طریق سامانه 124 مبنی بر خودداری این واحد نسبت به توزیع روغن باعث کشف این انبار احتکار کالا شد.
وی افزود: با توجه به کمبود روغن نباتی در شهرستان دامغان، با این محتکر به شدت برخورد و پس از رسیدگی لازم، روغن در بازار توزیع می شود.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دامغان از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف احتکار یا خودداری واحدهای صنفی از عرضه کالا، موارد را به سامانه 30000135 تعزیرات حکومتی و 124 صنعت ومعدن وتجارت گزارش دهند.
برخورد با احتکار کالا، واحدهای صنفی یا مالکان انبارهایی که از عرضه کالا خودداری می کنند، به طور جدی در دستور کار دستگاه های انتظامی، نظارتی و حقوقی قرار گرفته است.
طرح جامع ثبت انبارها یکی از سامانه های کشوری برای شناسایی انبارهای غیرمجاز است که سمنان از استان های پیشرو در اجرای این طرح است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.