به گزارش ایرنا، 20 طرح شرکت برق منطقه ای سمنان با دستور تلفنی رضا اردکانیان وزیر نیرو و با حضور محمدحسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر افتتاح شد.
اعتبار هزینه شده برای این طرح ها 314 میلیارد و 611 میلیون ریال است که مهمترین آن پست 63 به 20 کیلوولت البرز شاهرود است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان سمنان، درباره این طرح ها به ایرنا گفت: سه طرح در توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع و 17 طرح اصلاح و بهینه سازی تاسیسات انتقال و فوق توزیع این شرکت در قالب برنامه های سفر وزیر نیرو افتتاح شد.
سیدعلی اکبر صباغ افزود: پست 63 به 20 کیلوولت البرز با هدف تامین برق طرح مسکن مهر درشهرستان شاهرود، بخش بی راکتور در پست 400 به 63 کیلو ولت میامی و افزایش ظرفیت پست 63 به 20 کیلو ولت شهید میرحاج سمنان، تعدادی از این طرح ها بود.
مدیرعامل برق منطقه استان سمنان ادامه داد: طرح های اصلاح و بهینه سازی تاسیسات انتقال و فوق توزیع در شهرهای سمنان، گرمسار، آرادان، سرخه، مهدیشهر، دامغان، شاهرود و میامی از طرح هایی بود که امروز به طور همزمان در استان سمنان افتتاح شد.
وزیر نیرو از صبح امروز ضمن بازدید از طرح انتقال آب سیمین دشت به گرمسار، سد مجن را در شاهرود افتتاح کرد، افتتاح اولین نیروگاه خورشیدی مگاواتی استان سمنان در دامغان و طرح های نیروگاه برقابی و مجتمع آبرسانی روستایی در شهرستان سمنان دیگر برنامه های سفر رضا اردکانیان به استان سمنان است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.