حسنعلی ذوالفقاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس ماده 18 کارگروه نوسازی سرویس مدارس سمنان قرار بود تعدادی از مینی بوس های ساخت دهه 60 برای جابجایی مسافر نوسازی شوند اما با وجود انجام این کار، اکنون 20 نهاد آموزشی در مرکز استان از بستن قرارداد با این تعاونی برای جابجایی دانش آموزان سرویس مدارس امتناع می کنند.
وی خاطر نشان کرد: با اقدام بدون دلیل مدیران این مدارس، در واقع درآمد ماهیانه تعداد زیادی از مینی بوس داران کم شده و فعالیت در این بخش با وجود گرانی امکان پذیر نخواهد بود.
ذوالفقاری ادامه داد: از مسوولان امر می خواهیم با رایزنی نهادهای آموزشی و جلوگیری از حذف بعضی از مینی بوس های سرویس مدارس مرکز استان، مانع توسعه کسب وکار این قشر از جامعه نشوند.
مدیرعامل اتحادیه شرکت تعاونی مینی بوس داران سمنان و حومه تصریح کرد: بیش از 70 مینی بوس در مرکز استان سمنان وجود دارد که براساس دستورالعمل تمامی آنها برای نوسازی به منظور جابجایی مسافر در سال گذشته اقدام کردند اما حذف خودسرانه مینی بوس ها از سوی بعضی از مدارس خلاف قانون است.
انجمن صنفی رانندگان سمنان و حومه 700 عضو دارد.
متوسط عمر 2 هزار و 500 دستگاه وسیله نقلیه فعال در بخش ناوگان حمل بار در استان سمنان 25 سال است، عمر حدود 27 درصد بیش از 40 سال است و اکنون 50 درصد این تعداد ناوگان فرسوده محسوب می شود.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.