قربانعلی قربانزاده عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این ورزشکار مهدیشهری در رقابت های تیراندازی قهرمانی جهان در چانگون کره جنوبی در رشته تفنگ بادی پسران در رده سنی جوانان مقام نایب قهرمانی تیمی را کسب کرد.
به گفته وی، امیر سیاوش ذوالفقاریان، ورزشکار رده سنی نوجوانان است که در رده جوانان برای تیم ملی کشور در این مسابقات با حریفان به رقابت پرداخت.
قربانزاده بیان کرد : تیم ملی ایران در ادامه رقابت های تیراندازی قهرمانی جهان در چانگون کره جنوبی در رشته تفنگ بادی رده سنی جوانان با کسب 1874.3 امتیاز مدال نقره این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
رئیس هیات تیراندازی استان سمنان تصریح کرد: این ورزشکار مهدیشهری در پایان مرحله مقدماتی با 628.1 امتیاز به عنوان نفر دوم به همراه امیر محمد نکونام، دیگر ورزشکار تیم ملی کشورمان که 627.5 امتیاز به دست آورد، راهی بازی نهایی شدند.
به گفته وی، محمد حسین شریف زاده دیگر ملی پوشان کشورمان بود که با 618.7 امتیاز در رده سی و سوم جهان قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
وی خاطرنشان کرد: تیم چین و روسیه در این رقابت ها به ترتیب مقام اول و سوم را کسب کردند.
رئیس هیات تیراندازی استان سمنان یادآور شد: امیر سیاوش ذوالفقاریان در بخش انفرادی، با قرار گرفتن در بین هشت نفر اول این مسابقات، در آخر به مقام پنجم دست یافت.
کاروان تیراندازی ایران تاکنون صاحب یک مدال نقره میکس تفنگ و یک مدال نقره تیمی تفنگ 10 متر در رده سنی جوانان شده است.
به گزارش ایرنا، پنجاه و دومین مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و رقابت های کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو با حضور 1804 ورزشکار از 90 کشور جهان در شهر چانگون کره جنوبی از 10 شهریور ماه آغاز شده و تا 24 این ماه ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از 37 هزار ورزشکار سامان یافته در رشته های مختلف ورزشی دارد که این تعداد به همت دولت تدبیر و امید 14 درصد افزایش یافت.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.