محمد فروهر روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مصرف کنندگان این محصولات بعد از ثبت نام در سامانه بهین یاب می توانند از بورس خرید کنند.
وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام مصرف کنندگان فولادی در سامانه بهین یاب تا بیستم شهریور 97 است، گفت: پس از تاریخ اعلام شده تنها اسامی ثبت شده در این سامانه ملاک اجرای مراحل اداری از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان است.
فروهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی مصرف کننده واقعی فلزات که در سال های گذشته از بورس کالا خرید نمی کردند و در شرایط کنونی نمی توانند از بورس خرید کنند، مقرر شد تا تمام واحدهای صنعتی مصرف کننده محصولات مرتبط در سامانه بهین یاب ثبت نام کنند.
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان تصریح کرد: تمام مصرف کنندگان محصولات فولادی موظف هستند در زمان تعیین شده آخرین وضعیت خود را در سامانه وارد کنند تا پس از بررسی های استانی و راستی آزمایی اطلاعات، برای خرید به بورس کالا معرفی شوند.
وی ادامه داد: قیمت پایه فولاد در بورس تعیین می شود و مصرف کنندگان محصولات فولادی می توانند از طریق بورس کالا ، محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند و واحدهای کوچک و واحدهایی که امکان خرید از بورس را ندارند می توانند طبق سال های گذشته از واحدهای تولید کننده خرید کنند.
در سمنان 2 هزار و 10 واحد صنعتی و معدنی فعال است که سهم 57 درصدی در اشتغالزایی استان دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.