به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز یکشنبه در دیدار با امامان جمعه استان در سالن غدیر استانداری افزود: وجود اختلاف دیدگاه سیاسی در جامعه امری طبیعی است و باید با وجود این دیدگاه های متفاوت، با وحدت و همدلی برای عزت و سربلندی کشور تلاش کرد.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی جامعه بپذیریم که همه مسوولان با گرایش های مختلف باید از دستورات ولایت فقیه تبعیت کنند.
وی ادامه داد: در زمان حاضر شرایط عمومی کشور نسبت به تحریم های قبلی دشمنان بهتر است و امروز اروپا تمام عیار در کنار آمریکا نیست و چین و روسیه هم از ایالات متحده تبعیت نمی کنند.
چاوشی اضافه کرد: در گذشته طرح ایران هراسی و نشان دادن چهره منفی از این نظام مقدس از سوی استکبار جهانی مطرح بود اما اکنون این رویکرد آمریکا شکست خورده و دولت های جهانی با کشورمان در مجامع مختلف با تکریم و احترام برخورد می کنند.
استاندار سمنان بیان کرد: دشمن درصدد نابودی نظام جمهوری است و هر قدر رویکرد ناامید کردن مردم در کشور افزایش یابد، استکبار جهانی امیدش برای ضربه زدن به ایران اسلامی تقویت می شود.
وی تصریح کرد: با همه اختلاف نظرها باید مسوولان استانی و کشور در کنار یکدیگر باشند و برای این نظام اگر اتفاقی رخ دهد، ضربه و آسیب آن برای همه ما خواهد بود.
استاندار سمنان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی باید به صورت یک منظومه باشد و امامان جمعه و دیگر مسوولان در کنار یکدیگر باشند و با اقدامات و دستاوردهای قابل توجه در زمینه های مختلف می توان قضاوت افکار عمومی نسبت به جمهوری اسلامی را مثبت کرد.
وی اضافه کرد: مشکل بیکاری جوانان را باید جدی بگیریم و باید با وحدت برای رفع گرفتاری های مردم تلاش کرد.
استاندار سمنان تصریح کرد: وظیفه داریم مردم را برای نظام جمهوری اسلامی حفظ کنیم و آحاد جامعه پشتوانه این نظام هستند.
به گزارش ایرنا، در 19 نقطه استان سمنان فریضه نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه می شود و بیش از 400 نفر در استان عضو افتخاری ستادهای نماز جمعه هستند که 200 نفر از آنان را بانوان شامل می شوند.
استان 702 هزار نفری سمنان هشت شهرستان دارد.
6103/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.