به گزارش ایرنا، رزمایش سپاهیان عاشورایی محمد رسول الله(ص) 2 همزمان با سراسر کشور امروز یازدهم شهریور در تمام شهرستان های استان سمنان با فراخوان گردان ها، سازماندهی، آمادگی، تمرین و نمایش اقتدار آغاز شد.
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان درباره این رزمایش در گفت و گو با ایرنا افزود: پیام این رزمایش، نمایش اقتدار و همبستگی در پاسخ به یاوه گویی های سردمداران استکبار جهانی است.
سردار حسن حسن زاده با اشاره به حضور سازمان یافته و همیشگی نیروهای بسیج با رویکرد بازدارندگی، خاطرنشان کرد: این رزمایش سراسری 20 روزه بسیج در 31 استان کشور آغاز شده است.
وی یادآور شد: با هدف نمایش اقتدار، در مرکز استان سمنان حدود 25 گردان در این رزمایش حضور دارد.
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان اضافه کرد : در این رزمایش گردان های بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع)، فاتحین، کوثر، بسیجیان اصناف، ادارات، کارگری، دانش آموزی، دانشجویی، پیشکسوتان، و یگان های برگزیده از تیپ 12 و ستاد سپاه و گروه بسیجی جهادی حضور دارند.
وی افزود: ستون کشی پیاده و سواره ، صبحگاه اقتدار، پیاده روی و نمایش اقتدار در داخل شهر، دوره های آموزشی بر اساس طرح رزمایش، تمرین های تاکتیکی، همراه با تیراندازی و انفجار و استقرار 24 ساعته اردوگاهی، از برنامه های این رزمایش است.
حسن زاده تاکید کرد: همان طور که در سازندگی و محرومیت زدایی نیروهای بسیج در کنار ملت بودند، برای رفع مشکلات در عرصه جهاد و مقاومت و آمادگی برای مقابله با دشمنان نیز بسیج اندکی فروگذار نخواهد کرد.
رزمایش سپاهیان عاشورایی محمد رسول الله(ص) 2 با حضور 15 هزار نفر در سمنان ، سرخه ، مهدیشهر، شاهرود، میلامی ، دامغان ، گرمسار و آرادان در حال برگزاری است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.