به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین دوره 2 روزه که با هدف ارتقای سطح فنی مربیان ومسئولان هیات های هاپکیدو ' GHA ' کشور درآکادمی نوایی آمل برگزارشد، بیش از 30نفر از استانهای مختلف حضور داشتند.
رییس سبک کشوری هاپکیدو ' GHA ' گفت: مربیان در این دوره آموزشی که آزمون دان ومربیگری بوده درقالب دوره های تئوری و عملی اشنا شدند.
جعفر نوایی افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ارائه آموزش ها، تکنیک ها و قوانین جدید در این سبک به مربیان و نماینده های استان های کشور بوده است.
وی ادامه داد: با مجوز فدراسیون جهانی و فدراسیون ورزش های رزمی کشور، شهرستان آمل به عنوان مرکز وپایگاه آموزش حرفه ای مربیان استانها انتخاب شده است.
وی اضافه کرد که با هماهنگی فدراسیون ورزش های رزمی، برنامه ریزی خواهد شد تا دوره های آموزشی به صورت منظم وفصلی درآمل برگزار شود.
نوایی با بیان اینکه تاکنون این سبک در حدود 20 استان کشور راه اندازی شده از راه اندازی هیات های استانهای باقیمانده بزودی وبا انتخاب مسئولان جدید هیات ها خبر داد.
وی یادآورشد که هم اکنون استان مازندران وبه ویژه شهرستان آمل در رشته رزمی هاپکیدو' GHA ' دارای بیشترین ورزشکار در سطح کشوری است و آموزش های رده های سنی پایه نیز درسطح این شهرستان به طور جدی دنبال می شود.
نوایی افزود: تیم هاپیکدو به نمایندگی از مازندران پارسال درمسابقات جهانی مکزیک شرکت کرده بود و توانسته صاحب 2 نشان طلا ویک برنز شود که بهترین نتیجه تاکنون در این رشته ورزشی در کشور بوده است.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.