علیرضا فلاحی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از مجموع این طرح ها ، 42 مورد بهسازی و اصلاح معابر روستایی و 6 طرح نیز مربوط به ساخت مسکن روستاییان است.
وی با بیان این که طرح های بهسازی و اصلاح معابر روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی و قیر یارانه ای است، تصریح کرد : برای انجام آن ها حدود 49 میلیارد و 890 میلیون ریال هزینه شد.
فلاحی در باره پراکنش اجرای این طرح ها هم خاطر نشان کرد : 2 طرح در سرخه ،9 طرح در شاهرود ، 16 طرح در دامغان ، سه طرح در آرادان ، پنج طرح در گرمسار ، 2 طرح در مهدیشهر و پنج طرح در میامی اجرا شد که مربوط به بهسازی و اصلاح معابر روستایی بودند.
مدیرکل بنیاد مسکن سمنان به افتتاح نمادین تعدادی واحد مسکونی روستایی از یکهزار واحد احداثی در استان اشاره و اضافه کرد : طرح ساخت واحدهای مسکن روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با اعتبار چهار میلیارد و 67 میلیون ریال از محل خودیاری مردم و سایر منابع بانکی از دیگر برنامه های بنیاد مسکن استان در این هفته است.
امسال درهفته دولت 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در استان سمنان به بهره برداری می رسد. 
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری و شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی شعار هفته دولت 97 تعیین شده است.
9891/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.