فرزاد فتاحی روز چهارشنبه در آیین افتتاح ورزشخانه باستانی شهرستان دامغان به مناسبت هفته دولت، افزود: تا پایان سال به همت دولت تدبیر و امید 15 طرح دیگر با صرف 350 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: در هفته دولت امسال هجدهمین سالن ورزش زورخانه ای استان در دامغان با صرف هشت میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در کمتر از یکسال افتتاح شد.
فتاحی تصریح کرد: سه سالن ورزش باستانی در شهرهای بسطام، مجن و مهدیشهر به زودی افتتاح می شود که با افتتاح این سه ورزشخانه، تعداد سالن های زورخانه استان به 22 سالن افزایش پیدا می کند.
وی اضافه کرد: احداث زمین چمن مصنوعی امیریه با یکهزار 300 متر مربع زیربنا و صرف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، احداث استخر بیارجمند با بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار، احداث اولین ساختمان خانه جوانان در استان سمنان با 20 میلیارد ریال اعتبار، از دیگر طرح های مهم هفته دولت در استان سمنان است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان، توسعه زیرساخت های ورزشی را مقدمه افتخار آفرینی دانست و گفت: ورزشکاران استان تا کنون موفق به ثبت 800 عنوان قهرمانی کشور و 170 عنوان قهرمانی آسیا و جهانی شده اند و روند رشد بین المللی خود را طی می کنند.
همزمان با هفته دولت امسال در استان سمنان 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در حال بهره برداری است.
شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی شعار هفته دولت 97 تعیین شده است.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.