گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

کمال خرازی: امیدواریم راه هاشمی ادامه یابد و مشکلات کشور رو به بهبود باشد / سرمایه گذاری ها نشان می دهد برجام دستاورد داشته است

وزیر خارجه اسبق ایران گفت: همچنان که خواسته آیت الله هاشمی حل مشکلات کشور و سربلندی ایران در دنیا بود، انشاالله بعد از وفات ایشان نیز راه او ادامه یابد و مشکلات کشور رو به بهبود باشد.

کمال خرازی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران در پاسخ به این سوال که آینده سیاسی کشور را بعد از رحلت آیت الله هاشمی چگونه می بینید، اظهار کرد: انشاالله که راه ایشان ادامه می یابد و وضعیت رو به بهبود و رو به حل مشکلات خواهد بود. چنان چه خواسته خود ایشان این بود که مشکلات کشور حل شود و ایران در دنیا سربلند باشد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که برجام برای کشور چه دستآوردهایی داشته است، گفت: برجام برای ما دست آوردهایی داشته است و گشایش هایی برای کشور ایجاد شده است. همین که در کشور سرمایه گذاری صورت می گیرد و تا حدی ارتباطات بهبود پیدا کرده است، خود نشانه گشایش است.

وزیر امور خارجه دولت اصلاحات ادامه داد: ما امیدواریم که مشکلات باقی مانده هم حل شود و ما بتوانیم به آنچه که حق ملت ایران است دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.