دبیر یک سمن‌مردم‌نهاد جوانان؛

هم‌افزایی سمن‌ها برای تحکیم خانواده

دبیر یک سازمان مردم‌نهاد جوانان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان این تشکل‌ در قزوین گفت: در این جلسه قرار شد ابتدا سمن‌های استانی فعال در حوزه‌های مختلف مانند محیط زیست، قرآن و نمایش دور هم جمع شوند و فعالیت‌هایی در راستای تحکیم بنیان خانواده انجام دهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمیدرضا آقایی تاکید کرد: زیرساخت سازمان‌های مردم نهاد، خانواده است. بنابراین لازم است که به آن اهمیت دهیم. به همین منظور قرار است سمن‌های جوانان قزوین این موضوع را در اولویت قرار دهند.

دبیرسازمان مردم نهاد هنر معاصرجوانان درباره همکاری دستگاه‌های دولتی با سمن‌های جوانان اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی به ما اهمیتی نمی دهند و همکاری متقابلی ندارند.

آقایی با بیان اینکه سمن هنرمعاصرجوان در زمینه نمایش و تئاتر فعالیت‌ می‌کند، گفت:  اعضای این سازمان مردم‌نهاد متشکل از افرادی هستند که همه آنان  در تئاتر استان قزوین فعالیت دارند ولی با وجود تمام کارهایی که در زمینه نمایش و تئاتر انجام می‌دهیم در استان قزوین به کارهای فرهنگی اهمیت زیادی داده نمی‌شود و این بی‌توجهی بویژه در کارهای نمایشی به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: از سال ۹۳ اجرای نمایش‌های تعزیه را در دهه اول صفر آغاز کردیم و هرسال نیز این نمایش‌ها را اجرا می‌کنیم و در این ۱۰شب از هنرمندانی که نمایش تعزیه اجرا می‌کنند برای حضور در این اجراها دعوت به عمل‌ می‌آید.

آقایی در پایان گفت: معاونت فرهنگی و امور جوانان استان قزوین از ما پرسید که آیا آمادگی اجرای نمایش‌هایی در زمینه آسیب‌های اجتماعی را داریم یا خیر که ماضمن اعلام آمادگی، هزینه‌های لازم را  برآورد کردیم اما این موضوع توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان استان قزوین پیگیری نشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید