بهترین معجون برای چربی سوزی بدن

یکی از بهترین معجون‌ های چربی سوزی، معجون لاغری دارچین و سیب است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ ترکیب سیب و دارچین، می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای بر کاهش وزن داشته باشد. این معجون کاملاً گیاهی است و نیازی به مکمل‌های پروتئینی یا مولتی ویتامین ندارد.

به گزارش برنا، برای استفاده از این معجون، ابتدا مقداری سیب تازه را به همراه دارچین دم کنید.‌ به صورت روزانه، حدود ۲ یا ۳ لیوان از این معجون مصرف کنید تا بعد از مدتی به نتیجه دلخواه خود برسید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که معجون‌های لاغری باید در کنار تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار بگیرند.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از این معجون قبل و بعد از تمرین استفاده کنید. سیب دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و می‌تواند متابولیسم بدن شما را افزایش دهد. برای اینکه زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید، سیب را با پوست مصرف کنید.

یکی از مهم‌ترین سوالات کاربران در رابطه با معجون لاغری سیب و دارچین، این است که از سیب قرمز استفاده کنیم یا سیب زرد؟ به طور کلی، تفاوت چندانی بین این دو وجود ندارد. ولی سیب زرد می‌تواند گزینه بهتری برای چربی سوزی باشد. اما باید بدانید سیب سبز بهترین گزینه برای چربی سوزی است، مخصوصا اگر با دارچین مصرف شود. قیمت این نوع سیب نسبت به بقیه، کمی بیشتر است؛ اما تاثیری عالی برای چربی سوزی بدن خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید