برس‌های ناخن را چگونه تمیز کنیم؟

از بین تمام لوازمی که برای زیباسازی ناخن ها استفاده می شود، برس‌ها نیاز به نگهداری خاصی دارند. تماس آنها با محصولات مختلف می تواند آنها را خراب کند و طول عمر آنها را کاهش دهد. با این حال، با مراقبت مناسب، می توان آنها را مدت طولانی‌تر نگه داشت و عملکرد مطلوب آنها را تضمین کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، این برس ها بسیار خاص و در عین حال بسیار ظریف هستند. از آنها برای ایجاد جزئیات کوچک روی ناخن ها استفاده می شود. به این معنا که اگر آنها به درستی تمیز نشوند، کوچکترین باقی مانده رنگ می تواند عملکرد آنها را تغییر دهد.

بهداشت نیوز نوشت؛ اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که استون را در یک ظرف شیشه ای کوچک بریزید. این محصول معمولاً بقایای مینای دندان را به طور موثری از بین می برد. با این حال، اگر محلول ملایم‌تری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از پاک‌کننده‌های بدون استون یا پاک‌کننده‌ای که ترکیب خاصی برای موهای طبیعی یا مصنوعی دارد، استفاده کنید.

سپس، برس را به مدت 10 تا 20 ثانیه در آن غوطه ور کنید. اگر مینای روی برس هنوز تازه باشد، متوجه خواهید شد که چگونه جدا شده و پاک کننده را لکه دار می کند. از طرف دیگر، اگر رنگ شروع به خشک شدن کرده است، ممکن است لازم باشد آن را به آرامی در مایع حرکت دهید تا به طور کامل جدا شود.

برای جزئیات ابزارهایی که مو ندارند، توصیه می کنیم یک سواب پنبه ای را در پاک کننده آغشته کنید و ابزار را به آرامی مالش دهید تا به آن آسیبی نرسد.

 برای خشک کردن برس ها، آنها را روی یک حوله کاغذی یا پنبه ای قرار دهید. آنها را با احتیاط حرکت دهید تا زمانی که ببینید هیچ اثر پاک کننده ای وجود ندارد.

در نهایت، موها را با یک روغن کوتیکول خوب مرطوب کنید (فقط به چند قطره نیاز دارید) و دوباره روی یک حوله کاغذی تمیز خشک کنید تا اضافی آن پاک شود.

نحوه تمیز کردن برس‌های ژل لاک

در این مورد از ایزوپروپیل الکل و پدهای پنبه ای استفاده خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که یک سطح کار روی میز قرار دهید تا کار تمیز کردن آسان تر شود. سپس پنبه را در الکل خیس کنید.

احتمالاً ۷۱% و ٩٩% ایزوپروپیل الکل را خواهید یافت. هر دو به یک اندازه برای این کار موثر هستند. از آنجایی که موهای برس‌های ژل لاک مصنوعی هستند، تمیز کردن آنها با این محصول مشکلی ندارد.

برس ها را روی پد پنبه ای قرار دهید و به آرامی به هم بمالید. لازم به ذکر است که نباید صبر کنید تا رنگ تمام ناخن ها تمام شود زیرا لاک روی قلم مو خشک می شود. نکته کلیدی این است که بعد از هر دو یا سه ناخن رنگ شده آن را تمیز کنید. همچنین می توانید از همان سواب پنبه ای برای مرطوب کردن دسته برس استفاده کنید تا چسبندگی آن برطرف شود.

پس از اینکه تمام ناخن های خود را لاک زدید ، قبل از ادامه کار، یک لحظه وقت بگذارید و برس ها را به خوبی تمیز کنید. در غیر این صورت ممکن است خیلی دیر شده باشد و قلم مو خراب شود.

برای این کار، مقدار کمی الکل را در یک ظرف شیشه ای کوچک بریزید و برس ها را در آن فرو کنید. به آرامی آن را به اطراف بچرخانید تا مطمئن شوید که پاک کننده به تمام گوشه ها و سوراخ های موهای برس وارد می شود.

سپس آنها را روی یک پد پنبه‌ای خشک قرار دهید تا الکل اضافی خارج شود. پس از خشک شدن، درب آن را بگذارید و آن‌ها را صاف یا به‌طوری که موها رو به بالا باشند نگهداری کنید.

نحوه تمیز کردن برس‌های اکریلیک هنر ناخن

برای تمیز کردن برس‌هایی که برای اکریلیک استفاده می کنید، مقدار کمی از پاک کننده مخصوص را در یک فنجان شیشه ای کوچک یا در ظروف مخصوصی که در فروشگاه های لوازم ناخن فروخته می شود، بریزید.

به خاطر داشته باشید که به محض اتمام رنگ کردن ناخن، تمیز کردن را انجام دهید. برس را در مایع هم بزنید تا اثری از پولیش باقی نماند. سپس آنها را با یک حوله نخی یا کاغذی خشک کنید.

اگر هنوز آثاری از محصول باقی مانده است، تمیز کردن را تکرار کنید یا از کمی استون استفاده کنید. گزینه دیگر استفاده از دستکش برای مالش دستی برس برای تکمیل فرآیند تمیز کردن است.

 به طور کلی، این فرآیند باید به محض اتمام مانیکور انجام شود. این کار از سفت شدن باقی مانده لاک ناخن روی سطح جلوگیری می کند.

با این حال، هنگامی که تمیز کردن کامل شد، بهتر است آنها را در جعبه‌های تمیز و خشک نگهداری کنید. اینها می توانند شکل جا مدادی یا ظروف افقی شبیه به کشوهای کوچک داشته باشند.

نکته مهم این است که از نگهداری بهداشتی اطمینان حاصل کنید تا از کثیف شدن یا آسیب دیدن ابزارهایتان جلوگیری کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید