نکاتی مهم برای افرادی که موی سفید دارند

در این گزارش 5 نکته مهم برای افرادی که موی سفید دارند و نحوه نگهداری از آن آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کسانی که موی سفید دارند می‌دانند که موهای سفید مشکلات زیادی همراه دارند و اگر نحوه صحیح مراقبت از آنها را ندانید همیشه موهای بد رنگ و بد حالتی خواهید داشت.

طرز تهیه ضد آفتاب خانگی و طبیعی

این افراد لب به هندوانه نزنند!

راه حلی موثر برای درمان ریزش مو

معجزه مصرف این گل برای درمان یبوست

6 دلیل چاقی که از آن خبر نداشتید

بین دفعات کوتاهی مو فاصله زیادی می اندازید

بهداشت نیوز نوشت؛ اگر موی سفید دارید، بسیار مهم است که به این نکته توجه کنید و بین دفعات کوتاهی موهای خود فاصله زیادی نیندازید؛ در واقع نباید بیشتر از 8 تا 10 هفته بین کوتاهی فاصله بیفتد. انجام منظم این کار باعث می شود تا موهای سالم تر، بدون موخوره و شاداب تری داشته باشید.

خواص باورنکردنی سیر که تا به حال نمی دانستید

با دیدن این علائم روی دستتان به پزشک مراجعه کنید

طرز تهیه حلوای کفگیری تبریزی

این دمنوش های گیاهی مفید را یکبار امتحان کنید

زیاد حمام می کنید

اگر مدام در حال شستن موهای تان هستید؛ بدانید که انجام این کار مو های سفید شما را ضعیف می کند و روغن های طبیعی پوست سر که برای حفظ سلامت و محافظت از مو ضروری هستند را هم از بین خواهد برد؛ بنابراین دو تا سه بار در هفته با استفاده از یک شامپو و نرم‌کننده ملایم موهای تان را بشویید و پس از هر بار شستشو، از نرم‌کننده یا روغن استفاده کنید تا به هیدراته نگه داشتن موهای تان کمک کند.

از شامپوی آبی استفاده می کنید

نوع شامپویی که استفاده می کنید؛ اهمیت زیادی دارد. طبق نظر متخصصان بزرگترین اشتباهی که افراد با موی سفید مرتکب می‌ شوند، این است که از شامپو های آبی رنگ استفاده می کنند؛ چرا که موهای سفید این رنگ را به خود می گیرند. در عوض استفاده از شامپوی بنفش از زرد شدن مو های سفید جلوگیری کرده و باعث می شود که مو درخشان و براق بماند.

از شامپوی سم زدا استفاده نمی کنید

شامپوهای سم زدا باعث می شوند که موهای شما عمیق‌تر تمیز شوند و اثر روغن، چربی، کثیفی و مواد مضر محصولات را از بین ببرند. استفاده از آن دو تا سه بار در هفته برای موهای سفید لازم است.

اگر چنین شامپویی در اختیار نداشتین؛ می توانید کمی جوش شیرین به شامپوی خود اضافه کنید.

خیلی زیاد موهای تان را مدل می دهید

مانند سایرِ انواع مو، حالت دادن بیش از حد می تواند به موهای سفید هم آسیب برساند. در کل زیاد ور رفتن با مو؛ مثلاً استفاده زیاد از اتو مو، سشوار و حالت دادن بیش از حد به آن ها باعث می شود که مو های خشک و وز داشته باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید