تهیه شربت خانگی برای درمان بیماری آسم

مطالعه ای نشان داده است که در حملات آسمی مصرف این شربت می تواند عملکردی مشابه اسپری های ضدآسم داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ آسم بیماری است که در نتیجه گرفتگی و افزایش ضخامت لوله های برونش و التهاب مزمن بوجود می آید که در نهایت ممکن است منجر به خفگی فرد شود.آسم

نمناک نوشت؛ در برخی افراد، آسم تنها یک مشکل کوچک محسوب می شود. اما برای برخی از افراد، آسم می تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود که مانع انجام فعالیت های روزمره فرد شده و حتی می تواند به حملات کشنده آسم منجر شود.

 

در بیشتر موارد، افراد مبتلا به آسم آلر‍ژیک و حساس هستند، به همین دلیل هر زمان که ریه آن ها تحریک و حساس می شود، ماهیچه های آن ها منقبض می شوند و در گلویشان خلط تولید می شود.

به طور معمول، حمله های آسمی در بیشتر موارد بعد از سرفه، خس خس و تنگی نفس اتفاق میفتد که ممکن است منجر به خفگی شود. بنابراین، افرادی که از بیماری آسم رنج می برند، با استفاده از اسپری های ضدآسم ممکن است دچار بیماری های بیشتری شوند زیرا این اسپری ها شامل مواد شیمیایی بسیاری همچون استروئیدها است که برای ریه مضر است.

در اینجا شربتی را به شما معرفی می کنیم که در درمان حمله های آسم مشابه و حتی بهتر از اسپری های ضدآسم عمل می کند و می توانید آن را به راحتی در خانه تهیه کنید.
 
برای این کار، یک خیار، 2 چغندر متوسط، 3 ساقه ریواس را با نصف یک لیموی متوسط مخلوط کنید و آن به طور منظم به خصوص هنگام مواجه شدن با حمله های آسمی استفاده کنید تا تاثیرات مثبت آن را در زمانی کوتاه مشاهده کنید.


برای پیشگیری از حمله های بعدی، از مصرف مواد زیر دوری کنید:

مرکبات

روغن نباتی، روغن ذرت و آفتابگردان

نوشابه و الکل

تخم مرغ، شیر گاو، لبنیات، گوشت

سدیم گلوتامات و مونوسدیم

 

دیدگاه تان را بنویسید