ورود مسافران خارجی به ژاپن ممنوع شد

مقام‌های ژاپن در پی شناسایی نوع جدیدی از ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان از به تعلیق درآمدن ورود تمامی مسافران خارجی به این کشور خبر دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از رویترز، روز دوشنبه دولت ژاپن اعلام کرد به دنبال شیوع نوع «اُمیکرون» ویروس کرونا در برخی از نقاط جهان، ورود مسافران خارجی به کشور را به حالت تعلیق درآورد. به این ترتیب ژاپن به جمع کشورهایی پیوست که در پی نگرانی از شیوع ویروس کرونا محدودیت‌ها برای عبور از مرزها را افزایش داده‌اند.

ایسنا نوشت؛ در روزهای اخیر ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و اعضای اتحادیه اروپا از جمله کشورهایی بودند که محدودیت‌هایی برای مسافرانی که از اغلب کشورهای جنوب آفریقا سفر می‌کنند اعمال کردند.

به گفته نخست‌وزیر ژاپن، ژاپنی‌هایی که از برخی کشورهای مشخص قصد ورود به ژاپن را داشته باشند باید پس از ورود در مکان تعیین‌شده‌ای در قرنطینه بمانند.

این تصمیم جدید درحالی اعلام شده است که روز جمعه مقام‌های این کشور از تشدید محدودیت‌های عبور از مرزهای این کشور برای مسافرانی که از شش کشور آفریقایی قصد سفر دارند خبر داده بودند.

علاوه بر ژاپن، مراکش نیز با شناسایی نوع «اُمیکرون» ویروس کرونا یکی از سختگیرانه‌ترین محدودیت‌ها را به اجرا گذاشت و از متوقف شدن تمامی پروازهای داخلی به مدت دو هفته خبر داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید