جی پلاس؛

علت تاکید امام بر چاپ عکس مردم در تیتر اول روزنامه ها چه بود؟

حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری به خاطره ای شنیدنی از تاکید امام بر چاپ عکس مردم در صفحه اول روزنامه ها اشاره کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس: در ویژه نامه روزنامه جمهوری اسلامی که به مناسبت سومین سالگرد امام خمینی (س) چاپ شده بود، در گفت و گویی با حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری درباره عشق و علاقه ایشان به مردم چنین نقل شده است:

 

‌‌یک روز که به اتفاق نمایندگان امام در روزنامۀ کیهان و اطلاعات، شهید شاه چراغی و‌‎ ‎‌آقای دعایی خدمت امام رسیدیم. آقای خاتمی وزیر وقت ارشاد هم حضور داشتند.‌‎ ‎

‌‎

باز هم بخوانید:

چه نکته مهمی باعث صدور حکم امام خطاب به اعضای دفترشان شد؟

پاسخ امام به استفتا درباره صرف سهم امام(ع) در تبلیغات انتخاباتی

علت ملاقات خصوصی امام با بانوان چه بود؟/امام به بانوی متاهلی که قصد ادامه تحصیل داشت، چه گفتند؟

حکم امام به بانک مرکزی جمهوری اسلامی

حکم امام به مهندس میرحسین موسوی چه بود؟

خاطره مرحوم محتشمی پور از انتقادی که از امام کرد و پاسخ ایشان

 

‎‌ایشان ضمن ملاطفتی که به ما داشتند فرمودند: «روزنامه ها این طور نباشد که چیزهای‌‎ ‎‌مربوط به مرا چاپ بکنند و مرتب عکس از من در صفحۀ اول بیاورند و تیترهای بزرگی‌‎ ‎‌از من بزنند». بعد فرمودند: «روزنامه ها مال ما نیست. مال مردم محروم است. مال‌‎ ‎‌طبقات متوسط است». بعد فرمودند: «اگر یک کشاورز خوب کار کرد عکس او را بیاورید‌‎ ‎‌در صفحۀ اول به جای عکس من چاپ کنید»

 

برشی از کتاب برداشت هایی از سیره امام خمینی؛ ج ۱، ص ۱۱۳-۱۱۴؛ به نقل از حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری، روزنامه جمهوری اسلامی؛ ویژه نامه سومین سالگرد ارتحال امام خمینی.

دیدگاه تان را بنویسید