به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز دوشنبه در مراسم بهره بردارd از شرکت دانش بنیان اسپیناس نخستین تولیدکننده کنتورهای هوشمند آب افزود: زنجان از آخرین استان هایی بود که پارک علم و فناوری در آن با 38 شرکت به بهره برداری رسید و اکنون 50 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در آن فعالیت می کنند.
وی یادآورشد: اهداف اقتصاد مقاومتی امروز به دست جوانانی محقق می شود که مسیر اصلی اشتغال را پیدا کرده اند و پشت در اداره معطل اشتغال در دولت نمی شوند و از سرمایه فکری و علمی خود استفاده می کنند.
درویش امیری اظهار داشت: برای راه اندازی این شرکت از هیچ تسهیلاتی استفاده نشده و همه این توانمندی ثمره سرمایه فکری جوانان است که آن را فعال کرده اند.
استاندار زنجان گفت: امید می رود خداوند کمک کند تا همه جوانان این مسیر کارآفرینی را انتخاب کنند تا شاهد افزایش سرمایه گذاری، اشتغال پایدار و ثروت افزایی در کشور باشیم.
وی خاطرنشان کرد: شرکت اسپیناس در تولید، بر روی نقطه بحرانی کشور انگشت گذاشته و به محیط زیست و مدیریت مصرف فاجعه آمیز آب در کشور کمک می کند تا ایران در 20 سال آینده با تشنگی مواجه نشود.
درویش امیری ابراز امیدواری کرد، وزارت نیرو و شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب برای حمایت و بهره گیری از توان این شرکت دست به کار شوند.
استاندار زنجان گفت: امروز زمین تشنه، سفره های زیر زمینی تشنه تر و ملت بیش از همه در عطش هستند و باید از خواب غفلت در مورد آب بیدار شد.
وی اضافه کرد: طی هفته دولت در زنجان هشت طرح صنعتی، 70 طرح کشاورزی و یک پروژه در بخش خدمات با سرمایه گذاری هشت هزار و 350 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
درویش امیری افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای یک هزار و 292 نفر اشتغالزایی می شود.
شرکت تولید کننده کنتورهای هوشمند آب در سومین روز از هفته دولت با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به بهره برداری رسید. این شرکت نخستین واحد تولید کننده کنتور هوشمند با فناوری WI و مغناطیسی ایران است.
برای راه اندازی این شرکت 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و بناست با فناوری در اختیار سالانه 35 هزار دستگاه کنتور هوشمند تولید کند.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.