به گزارش ایرنا، محسن محمدسیفی قهرمان ووشو، منصور نوروزی مربی ووشو، مهسا جاور، پریسا احمدی، سیدمجتبی شجاعی، سید مسعود محمدی و بهمن نصیری به عنوان قایقران و بهناز مرادخانی به عنوان مربی تیم ملی قایقرانی اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شنبه شب در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان مورد استقبال مردم و مسئولان این استان قرار گرفتند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: فخرآفرینی ورزشکاران در بازی های آسیایی جاکارتا، حاصل تلاش، همت، غیرت و از خودگذشتگی بود.
کریم الله شعبانی با بیان اینکه امروز، روز بسیار خوبی برای زنجان است، افزود: ورزشکاران زنجان برای کسب عنوان در این رقابت ها و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، تمام تلاش خود را کردند که این مایه فخر و مباهات است.
وی اظهار داشت: زنجان جزو چند استان برتر کشور به لحاظ تعداد ورزشکاران و مربیان اعزامی به این دوره از بازی های آسیایی بود و با وجود امکانات کم اما با همت و غیرت بالای خود برای استان و کشور فخرآفرینی کردند که باید مورد حمایت قرار گیرند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، گفت: به منظور تجلیل از ورزشکاران و مربیان اعزامی زنجان به این بازی ها، کمیته ای تحت عنوان 'تجلیل از قهرمانان آسیایی و پارآسیایی'، تشکیل خواهد شد تا به نحو شایسته از این فخرآفرینان قدردانی شود.
شعبانی افزود: تجلیل و حمایت از ورزشکاران قهرمان، باعث خواهد شد تا ورزش قهرمانی، رشد و توسعه یابد و این ظرفیت و پتانسیل بالای ورزشی در این استان وجود دارد.
وی اظهار داشت: اگر به ورزش استان زنجان توجه وافر شود به حتم زنجان می تواند در عرصه قهرمانی حرف نخست را بزند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: زنجان جزو نخستین استان های کشور بود که ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را تشکیل داد.
علی خلیلی افزود: با شکل گیری این ستاد، منابع مالی لازم تامین شد و از همان ابتدا و در حد وسع و توان، حمایت های مادی و معنوی از هیات ها و ورزشکاران راه یافته به بازی های آسیایی، صورت گرفت.
وی اظهار داشت: ورزشکاران زنجان برای موفقیت در این بازی ها، همه تلاش خود را بکار گرفتند و اما برخی از آنها به رغم همه تلاش هایی که داشتند از رسیدن به نشان بازماندند که در واقع از شایستگی های بالای آنان چیزی کم نخواهد شد.
خلیلی افزود: راهیابی 17 ورزشکار زنجانی به بازی های آسیایی و 15 ورزشکار دیگر نیز به رقابتهای پاراآسیایی، افتخاری بزرگ است که نصیب این استان شد.
وی اخلاق مداری در عرصه ورزش را امری لازم دانست و تصریح کرد: داشتن اخلاق ورزشی نیاز جامعه است و اخلاقمداری و منش پهلوانی در قهرمانان باعث خواهد شد تا سایر ورزشکاران از آنان الگو بگیرند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.