مرتضی ممیزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تا کنون پنج انبار در شهرستان ابهر و سه انبار دیگر که در آن کالای احتکار شده وجود داشت، در شهرهای هیدج، ایجرود و خرم دره کشف و برای بررسی و اعمال قانون در این نهاد تشکیل پرونده شده است.
ممیزی تصریح کرد: بیش از 60 هزار لیتر روغن موتور، 27 تن برنج ایرانی و خارجی،10 تن برنج دولتی که باید توسط دولت توزیع می شد نه اصناف، از جمله کالاهای احتکار شده ای بود که توسط ماموران دولت کشف شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: تمامی پرونده های فوق در حال رسیدگی فوری است و فقط پرونده 10 تن برنج دولتی مختومه شده است.
ممیزی افزود: ارزش ریالی پرونده 600 میلیون ریال و حکم این پرونده پرداخت مبلغ 478 میلیون ریال جریمه نقدی همراه با الزام برای عرضه کالا است.
وی گفت: برای حفظ آرامش بازار و امنیت روانی جامعه، با گران فروشان و محتکران به شدت برخورد می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطرنشان کرد: گشت های سیار این اداره با هماهنگی سایر ارگان ها همواره برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در حال نظارت هستند.
به گزارش ایرنا، در خواست پلیس آگاهی استان و مسئولان تنظیم بازار استان از عموم مردم این است که در صورت اطلاع از محل احتکار کالا، موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110، 124 یا با شماره تماس 2182516 پلیس آگاهی این استان در میان بگذارند.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.