پرویز سلیمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس قوانین و ضوابط، رده سنی این ورزشکاران از 16 سال به بالا است و 730 نفر از ورزشکاران مرد و 350 نفر نیز زن هستند.
وی اظهار داشت: این رشته ورزشی زنجان در تمام شهرستانهای استان فعال است که بیشترین استقبال به ترتیب مربوط به زنجان، ابهر و خرمدره می باشد و ماهنشان نیز کمترین ورزشکار در این رشته را دارد.
سلیمانی به تعداد مربیان و داوران این رشته ورزشی زنجان اشاره کرد و افزود: با توجه به دوره های مربیگری و داوری نجات غریق و غواصی منطقه شمالغرب کشور که از 14 تا 16 مرداد جاری در استان آذربایجان شرقی برگزار شد تعداد مربیان و داوران این رشته ورزشی زنجان از 2 مربی مرد و یک مربی زن به چهار مربی مرد و چهار مربی زن رسید.
وی ادامه داد: داوران مرد و زن این رشته ورزشی زنجان نیز از سه داور مرد و 2 داور زن به چهار داور مرد و سه داور زن رسید که این نقطه قوتی برای ورزش نجات غریق و غواصی استان زنجان محسوب می شود.
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان به نتایج دوره مربیگری و داوری این رشته ورزشی در تبریز اشاره کرد و گفت: زنجان با پنج ورزشکار زن و مرد در دوره مربیگری و با 2 ورزشکار زن و مرد در دوره داوری شرکت کرده بود.
سلیمانی افزود: مدینه قاسمی، آزاده سروش، سحر دبستانی، محمدحسین یوسفی و حسین داوودی در دوره مربیگری و سولماز قاسمی و حامد دبستانی در دوره داوری شرکت داشتند که گواهینامه و مدرک مربیگری و داوری آنان توسط فدراسیون اعطا خواهد شد.
وی به رقابت های نجات غریق پسران منطقه شمالغرب کشور اشاره کرد و ادامه داد: این مسابقات 17 و 18 مرداد جاری در شهرستان مراغه از توابع استان آذربایجان شرقی برگزار و محمدحسین حمزه لویی موفق به کسب مقام دوم در رشته 50 متر حمل آدمک شد.
سلیمانی با بیان اینکه هر استان حداکثر با پنج ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرده بود افزود: مهرداد باقری، امیرحسین علاماتی و پرهام شیری به مربیگری ابوالفضل سلیمی از زنجان در مسابقات نجات غریق منطقه شمالغرب کشور که شامل استان های زنجان، اردبیل، تبریز، ارومیه و کردستان است، حضور داشتند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.