به گزارش ایرنا، امیر نعمتی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اعتماد سازی، انعکاس واقعیت، نقد سازنده و پیش بینی بحران ها، از ملزومات کار رسانه ای بوده و در شرایط فعلی از حساسیت و پیچیدگی زیادی برخوردار است.
وی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان افراد پیشگام جامعه هستند که برای آگاهی جامعه هزینه های زیادی را متحمل می شوند، اظهار داشت: رسانه های استان با وجود مشکلات پیش رویشان، همواره در عرصه اطلاع رسانی پیشتاز و یکه تاز بودند.
نعمتی ابلاغ پیام انقلاب اسلامی با زبان هنر، کشف، جذب و پروش استعدادها و ترویج و تولید هنر انقلابی و اسلامی را از رسالت های عمده حوزه هنری برشمرد و گفت: حوزه هنری طی سال های فعالیت خود توانسته است در زمینه توسعه، رشد و تعالی فرهنگ و هنر انقلابی و اسلامی قدم های خوبی بردارد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان به موفقیت های حوزه هنری در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: هر چقدر زمینه فعالیت مناسب تر شود، این امر به تولید آثار فاخر منجر می شود.
ادریس سالاری با بیان اینکه اثر فاخر فرهنگی و هنری جایگاهش را در بین مردم پیدا می کند، افزود: امیدواریم با رفع مشکل ساختمان حوزه هنری، این نهاد فرهنگی تبدیل به مرکز جوشان و خروشان تولید محتوا و حضور هنرمندان استان شود.
اسماعیل خدایی، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری زنجان نیز در این نشست با بیان اینکه مفهوم ایثار و شهادت، مقوله عظیمی است، گفت: تبیین این مفاهیم بلند در جامعه، جز از راه هنر امکان پذیر نیست چرا که به طور طبیعی بیان عظمت مفاهیم متعالی همچون ایثار و شهادت کار ساده ای نیست.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.