به گزارش ایرنا، کریم الله شعبانی روز سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت افزود: متاسفانه تاکنون آنچنان که باید و شاید نتوانسته ایم از همه ظرفیت ها برای انعکاس عملکرد دولت بهره ببریم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: باید بتوانیم مردم، صاحبنظران، تشکل ها، اصناف و سایر اقشار جامعه را با دولت پیوند دهیم، تا مانع گسست های اجتماعی شویم.
شعبانی گفت: با ابزارهای ناقص و غیر فراگیر در امر اطلاع رسانی نمی شود این مسائل را عملی و جامعه را قانع کنیم.
وی تصریح کرد: در خیلی از مواقع برای رفع تکلیف رسالت اطلاع رسانی را انجام دادیم، که به هیچ عنوان درست نیست.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد: باید از ظرفیت های اجتماعی - مردمی دولت در استان که هیچ هزینه مادی هم بر دوش دولت ندارد، برای آگاه سازی عموم مردم استفاده شود.
شعبانی اظهار داشت: نباید در موضوعاتی که به منافع ملی کشور ارتباط دارد، نگاه حزبی و جناحی داشت، بلکه باید با حفظ انسجام و در نظر گرفتن منافع کشور عمل کرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: باید همه آگاه و هوشیار باشیم، دشمن می خواهد با سو استفاده از شور و هیجان جوانان از حضور آنها به عنوان ابزاری برای رسیدن به هدف خود بهره ببرد.
به گزارش ایرنا، هفته ابتدایی شهریور به خاطر انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 60 و شهادت رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت شهیدان رجایی و باهنر و به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور است.
8068/3216
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.