رضا حمیدپور روز یکشنبه در آستانه روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری ایرنا زنجان افزود: برخی رسانه ها نسبت به انعکاس اخبار منفی مبادرت می کنند که خبرگزاری ایرنا در اطلاع رسانی فعالیت های پست استان دقت و صحت را مبنای کاری خود قرار داده است.
وی اظهار داشت: روابط عمومی پست استان نیز تعامل و ارتباطات بسیار خوبی با رسانه های استان داشته و نسبت به اطلاع رسانی مناسب اقدام شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: این شرکت 2 طرح اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه کاری خود قرار داده که طرح سیماک و 'جی نف' بخشی از دولت الکترونیک بشمار می رود که ظرفیت های زیادی را در بستری مناسب به منظور ارایه خدمات به شهروندان فراهم می آورد.
وی اضافه کرد: با اجرای کامل سیماک زمان ارائه سرویس به مشترکان به حداقل ممکن کاهش می یابد و این مهم به رضایت بیشتر آنان منجر می شود.
هم اکنون 423 واحد پستی در استان فعالیت می کند که از این تعداد 200 واحد آن به دفاتر آی سی تی روستایی، 72 دفتر پیشخوان دولت،141 نمایندگی های پستی روستایی و 10 باجه پستی دولتی را شامل می شود.
به گزارش ایرنا، 17 مرداد سال 1377 محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به دست طالبان در افغانستان به شهادت رسید و این روز به عنوان روز خبرنگار در تقویم ملی کشور ثبت شد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.