ابراهیم قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آثار ارسال شده شامل داستان های کوتاه و بلند و از حیث ادبی و محتوایی تحسین بر انگیز هستند.
وی ادامه داد: در نخستین جشنواره ملی داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی، نویسندگانی از هشت استان کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
قاسمی با بیان اینکه پیش از این، زنجان همایش علمی پژوهشی کرامت رضوی را در دهه کرامت میزبانی می کرد، اظهار داشت: امسال با تغییرات انجام شده بنا شد تا نخستین جشنواره ملی داستان ‌نویسی رضوی به زبان ترکی در این استان برگزار شود.
دهه کرامت دهه اول ماه ذی العقده با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به پایان می رسد.
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی 24 مرداد جاری با حضور مهمانان و چهره های فرهنگی و هنری برجسته در فرهنگسرای امام خمینی(ره) شهر زنجان برگزار و به برگزیدگان تندیس جشنواره و جایزه نقدی اعطا می شود.
قاسمی خاطرنشان کرد: جشنواره ملی داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی یک جشنواره تولیدی است و زمینه را برای آفرینش های ادبی در حوزه داستان نویسی برای علاقه مندان با محوریت آموزه ها و مفاهیم بلند دینی فراهم می کند.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.