به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر زنجان افزود: طی 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برنامه های مختلفی را برای تضعیف نظام اسلامی اجرا کرده اند که با هوشیاری مردم و مسئولان نقش بر آب شده است.
وی اظهار داشت: بر این اساس و درشرایط کنونی که دشمن تمامی توجه خود را برای تحقق برنامه های خود در کشور متمرکز کرده است ، وحدت، انسجام و هوشیاری بیش از گذشته ضرورت دارد.
خطیب نماز جمعه زنجان ادامه داد: رهبری در دیدار با دیپلمات ها، آنان را سربازان جبهه دیپلماسی و مدافعان ارزش های نطام مقدس عنوان و در این ارتباط چارچوب هایی را بیان کردند.
وی تاکید کرد: این در حالی است مقام معظم رهبری در ماه رمضان امسال نیز در دیدار با خدمتگزاران و کارگزاران نظام اسلامی چارچوب و خط مشی ها را روشن، شفاف و واضح بیان کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: مقام معظم رهبری در ملاقات با سفرای خارجی هدف از تشیکل و فلسفه انقلاب اسلامی را حفظ منافع، استقلال، آزادی، عدالت و پیشرفت کشور عنوان کردند.
وی همچنین با اشاره به سالروز عملیات مرصاد خاطرنشان کرد: دشمنان پس از قبول قطعنامه توسط کشورمان تصور می کرد که این پذیرش به دلیل ضعف بوده و بر این اساس از 2 نقطه به ایران حمله‌ کردند.
امام جمعه زنجان گفت: دشمنان فکر می کردند با این حملات می توانند به بخشی از سرزمین ما دست پیدا کنند که با ایستادگی و رشادت ملت ایران شکست سنگینی را متحمل شدند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.