به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی، پنجشنبه شب در یادواره شهدای آبروی محله کوی اندیشه شهر زنجان که در پارک شهروند و با حضور شماری از مردم، بسیجیان، فرماندهان و خانواده شهدا و فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان برگزار شد، افزود: نام شهدا زینت بخش هرکوچه و خیابانی است و امروز جامعه، کوچه و محله ها به برکت این حماسه آفرینان، زنده هست و حیات دارد.
وی با بیان اینکه اگر یاد و نام شهدا نباشد به یقین محله ها نیز پاک و سالم و از آلودگی ها دور نخواهند ماند، اظهار داشت: شهدا زنده و اثرگذار در جامعه هستند و اثرگذاری آنان از زنده ها نیز بیشتر است و باید برای همیشه قدردان این عزیزان باشیم.
حجت الاسلام دولابی با تاکید براینکه 300 هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام شده است، افزود: عده ای در داخل و خارج به دنبال این هستند که ایثارگری، رشادت و حماسه آفرینی های این عزیزان به فراموشی سپرده شود اما ملت ایران اجازه چنین کاری را به آنان نمی دهند.
وی تصریح کرد: ارزش های انقلاب در خانواده شهدا متولد شده و در خانه آنان نیز حفظ خواهد شد و شهدا که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند برای کشور و ملت ایرانآ آبرو، شرف و عزت بخشیدند.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه اگر شهدا را از ما بگیرند در اصل آبرو را از ما گرفته اند، گفت: به برکت شهدا، ایران کشور با آبرویی است و در برابر زورگویی و یاوه گویی های دشمنان، قرص، محکم و استوار ایستاده است.
حجت الاسلام دولابی افزود: رئیس جمهوری آمریکا که خود را عاجز و ناتوان می بیند با سخنرانی و گزافه گویی های پراکنده، ایران را تهدید می کند اما سردار سلیمانی، پاسخی محکم به او می دهد.
وی به توانمندی نیروهای نظامی ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مردم همیشه در صحنه در حقیقت توان و قدرت اصلی کشور می باشند و دشمن باید یقین بداند ملتی که با شهدا انس گرفته است هرگز در برابر آنان تسلیم نمی شود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.